annawibergs

Vårkänslor

Familjelivet Permalink0
Nu var det verkligen ett tag sen som jag skrev. Anledningen är nog att jag har saknar motivation eller inte haft tiden för det. Mina dagar ser lite ut som att jag åker och jobbar och är hemma till 15, då hämtar vi Liam och umgås med honom utan mobiler eller dator. Sen när han somnar mellan 19-20:00 så går jag oftast med och lägger mig för att jag går upp vid 04:00. Det känns som att alla kvällar är exakt likadana, så det är verkligen ingen egentid. Vi är kanske lite dåliga på att ge varandra de även.
 
Men idag är det Lördag och jag sitter ute i solen och skriver med babyvaktern medans Liam sover i sin säng. Dennis mår inte alls bra så han är sängliggandes. Vi hoppas verkligen att han mår bättre snart. På förmiddagen så åkte jag och Liam till ett naturreservat som ligger i närheten och gick igenom en fårhage och in i skogen för at äta mellanmål ute, det var otroligt skönt verkligen. Trädgården är påskpyntad och påsken till min pappa har vi ställt in för att undvika att smitta dom. Vi hoppas verkligen snart på ljusare tider, vi är så trötta på Corona tider nu.
 
Jag hade beställt en matta till Liams rum som kom i Fredags, vart superbra. Nu ska vi snart få klart hans rum. Nu saknas det bara inredning och förvaring och lite mer målarfärg på slottet :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Till top